4.12.14

o día que só medrei ata o medio da póla

vivonunhaaldea.blogspot.com
NIN O MAL SE CANSA
NIN O BEN DESCANSA
NENA, NUNCA HAI ABONDO
(nalcando no pub Vento)

unha

fun do trinque por diante e por detrás.
a miña familia e as miñas amigas,
as veciñas e as compañeiras na ringleira
sorrían sen recato e a min inaugurábanme.
presas nas máquinas baldeiras
o miolo médralles esfandangado.
na calor daquel día de verán,
a vergoña da primeira vez molloume toda,
sen os consellos nas actas do concello.
as outras, paseantes,
coas mans divertidas na mesturanza dos sons
dunha guitarra boa e unha batería rebuldeira.
logo, chorando, no escuro da miña cama
pensei venturosa que medrara
ata chegar á punta do gromo máis novo de todos.

dúas

outro día de verán máis homes,
tamén por riba e por baixo.
vin entón que inda ía medrar,
e que mudarían as súas antefaces.
a súa influenza entretiña as intelixencias
no percorrido das covas de óso.
lista, nin berrei que me acudiran.
a miña familia e as miñas amigas,
as veciñas e as compañeiras na ringleira,
murchas e esfoladas,
tinguen o chan co sangue
que agroma máis medras que camiñan
coma un equilibrista e a súa barra,
soberbias, sen saber do xogo
e da dor no medio do meu silencio.

e tres pólas

neste souto hai moitas castes,
os monos tropicais brincan de aquí para alí
mexando as árbores todas:
a semente mergúllase
nas fonduras da madeira,
as medrosas e aldraxadas
van á miña inauguración,
coa roupa da festa e de ganchete,
empoleiradas en cada nó,
cada novo día de verán.
eu, que pensei estar na última das medras
e o único que tiven
foi unha bolsa do super,
das de tres céntimos,
chea de bágoas caladas e baldeiras
medrando regatiños enxoitos.

KILL ME, BABY,
BUT DON'T LET ME SUFFER THE FEEL OF THE STEEL
(nalgures nalcando nunha canción)

No hay comentarios:

visitantes