9.3.19

nom, nom vou ir en ningunha lista para estas eleccións municipais ...


para que quede claro ...

algún/has inda mo preguntaron esta semana ... vese que teñen interese ou intereses ...

nom, nom vou ir en ningunha lista para estas eleccións municipais ... iso foi unha etapa da miña vida que probabelmente nom volverá nunca ...

sobre a asemblea desta maña nom recibín ningunha comunicación do responsábel local por ningún medio (igual se esqueceu), pero inda que a recibira nom tería asistido ...

desde que me cansei de loitar e decidín que canto máis lonxe de paco mellor ía ser a miña vida nom teño participado en nada e esta vez nom ía ser diferente ...

con paco por medio nada de nada vale a pena ... é a miña opinión e a miña experiencia ...

sobra dicir que se tivera asistido a dita asemblea, nom o tivera votado a el como candidato para alcalde ...

nom creo que lle importe o máis mínimo que xa ten a súa 'unanimidade' ... agora que se siga lucindo ... eu, naquela situación tan dura e tan precaria, el ben o sabe, encabecei unha lista que conseguiu o que conseguiu ... entre outras cousas que el agora sexa o flamante e fotoxénico concelleiro de obras e turismo dun concello tan decisivo como Lalín. nim as grazas pola miña contribución me dou ... mandou a outro que me chamara a ver se seguía con eles, como servo ...

visto o visto, mira que son lento en caer da burra, o que procede é deixar a organización, cousa que xa comuniquei a quen corresponde ...

o bng de lalín nom ten porque ser o bng de paco vilariño nim aliñarse con quen se aliña pero de momento é o que hai ... eu aí nom teño nim quero ter sitio ningún ...

meu pai hoxe durmirá máis tranquilo, por fin ...

unha aperta a/os que me aprecian e me queren. boa finde ...

No hay comentarios:

visitantes